onsdag 3 november 2010

Strömsholm

Den här natten har varit en repris av de två föregående. Bozza fick en svag krystvärk, det var allt.

Jag ringde Strömsholm nu på morgonen och de sa att hon måste komma in omedelbart. Jag önskar jag hade kunnat åka med henne men efter tre sömnlösa nätter törs jag inte sätta mig bakom ratten. Det här är en repris av vad som hände för ett år sedan.

Just nu sitter jag bara och gråter. Jag är trött, ledsen och förtvivlad. Min stackars lilla Bozza.

Uppdaterat:
Jag ser nu att det ser ut som om Bozza fortfarande är hemma i det som jag skrivit här ovan. Hon är alltså på Strömsholm med Kenneth. Vet ingenting än. (Är så trött att jag inte ser vad jag skriver)

9 kommentarer:

  1. Tråkigt att det inte bara fick "flyta på och gå som det skulle" men det gick ju bra förra gången ändå, trots kejsarsnitt, så jag håller tummarna för att det gör det denna gången också. Men tråkigt är det ändå, framförallt för Bozzas skull *pluppan* Men hon är och förblir en fantastisk katt, så hon fixar det nog denna gången med och med lite färre ungar än förra gången så kanske hon får en lite lugnare konvalecens... STOR kram till både dig och henne!

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig! Sitter och håller tummarna allt vad jag kan!

    SvaraRadera
  3. Det ska nog gå bra och med husse som stöd och hjälp så går det super.
    Lägg dig och blunda en stund så får du lite
    energi att använda när din familj kommer hem senare.

    Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia

    SvaraRadera
  4. Men vännen, blev det Strömsholm igen, jag som trodde att allt skulle bli "normalt" denna gång. Säger som Lena, lägg dig å vila så du får lite krafter tills dom kommer hem.
    Tänker på Er och skickar Bamsekramar.

    SvaraRadera
  5. Oj, blev det Strömsholm den här gången också, men det går säkert bra. Många, många kramar, tänker på er. Diddi

    SvaraRadera
  6. Håller tummar & tassar för att det ska gå bra, kram.

    SvaraRadera
  7. Tack, alla. Bozza mår bra och kommer att snittas om ca en timme. Det var bara en unge i magen, vilket förvånar mig. Är så säker på att jag har känt fler... Jag hade så totalt fel.

    SvaraRadera
  8. Men så bra att du vet hur läget är..
    Lägg dig och slappna av en stund nu.. Det är en order!
    Snart har du fullt upp igen..

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  9. Lena: Konstigt nog piggnar man till ordentligt när man får hem en liten kattunge :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade