torsdag 4 november 2010

Ensam

Mamma Bozza har lyckats smita iväg utan att Fenix märkt något...

11 kommentarer:

  1. Jo men vist är han svartsilver... Om inte bilden lurar mig totalt kan jag sätta lillfingret på att han är det... Finaste lillponken..=)

    SvaraRadera
  2. Så otroligt söt han är! Vill bara pussa lilla prinsen. ♥ *kram*

    SvaraRadera
  3. Med en sån skönhet till mor så kan det ju inte bli annat än en supersnygging av denna killen :)

    SvaraRadera
  4. Tack, alla! Tror inte att han kan vara något annat än svartsilver. Vi får se när han blir lite större.

    SvaraRadera
  5. Det kniper till i hjärtat då jag
    ser den lille killen..
    Minns vår lilla sibbepojke som var ensam i sin kull.
    Det blev en stor stilig sibir av honom så småningom, och massor av överskottskärlek fick han då han växte upp.

    Pussa lilleman från mig.
    Kram Lena och sibbarna från Kåge

    SvaraRadera
  6. Åh sötnosen då..:) Längtar tills jag får komma och gosa med honom...:D

    SvaraRadera
  7. Lillplutten då, så söt, är han tyst nu när mamma försvinner en stund?

    SvaraRadera
  8. Lena: Precis så känner jag också varje gång jag ser honom ligga ensam i den stora lådan.

    Marie-Helene: Ja, han är en riktig sötnos. :)

    Tilly: Så fort han har växt på sig lite, är du välkommen.

    Annette: Ja, det har blivit bättre med det nu. Bozza har lyckats smita ut några gånger.

    SvaraRadera

Bloggintresserade