måndag 8 november 2010

Harmonisk

Bozza är precis så harmonisk som jag hoppades att hon skulle få vara med den här kullen. Hon riktigt njuter av Fenix, tvättar och matar honom i lugn och ro och verkar sååå lycklig. Med den förra kullen hade hon stressigt då alla nio skulle tvättas och skötas om. Något jag är förvånad över att Bozza är så gosig med mig och ligger i mitt knä så fort hon får tillfälle. Det brukar inte mina honor vara när de har kull. Kanske beror det på att hon har så mycket "tid över" nu, med bara en unge eller beror det kanske på att hon är kastrerad.

Fenix väger i alla fall 171 g idag och jag ska ta några bilder på honom senare, som jag lägger ut här.

3 kommentarer:

  1. Så härligt för Bozza att hon har tid att njuta av lille Fenix och att hon hinner få lite gos av matte också.

    SvaraRadera
  2. Det låter som om ni har det väldigt mysigt och harmoniskt där hemma! Skönt att han går upp så bra också!! Ser fram emot de där bilderna <3
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Annette: Ja, det är så härligt att se henne när man jämför hur stressigt hon hade det med förra kullen. Jag är förstås glad att hon hinner gosa med mig också.

    Kicki: Ja, det känns faktiskt lugnt, mysigt och harmoniskt. :) Viktuppgången är jag glad över!

    SvaraRadera

Bloggintresserade