lördag 13 november 2010

Öppnat ögonen och mjölkstockning

Fenix öppnade ögonen igår kväll. Det blir sån skillnad i uttryck och allt och utan att vara ett dugg partisk tycker jag förstås att han är hur söt som helst. Nu är det slutfotograferat med blixt ett tag och när jag tar en bild utan blixt, blir det suddigt. Jag lägger ut en suddig bild ändå.


Bozza har fått mjölkstockning åt ljumsken till. Det är en ganska stor "kaka" och jag masserar för fullt så fort jag får tillfälle. Jag hoppas att det ger med sig.

5 kommentarer:

  1. Sötis! Hoppas det "löser sig" med mjölkstockningen för fina Bozza!

    SvaraRadera
  2. Ja du, det blir bara ljuvligare och ljuvligare...
    Men inte för min stackars Favvo- Bozza :( Håller alla tummar och tår för att det ger med sig *pluppan*

    SvaraRadera
  3. Milla: Tack. Jag tycker att det har blivit lite bättre under dagen.

    Cia: Han är så söt! :) Bozza verkar må bättre nu efter allt masserande.

    SvaraRadera
  4. Fy för mjölkstockning, hoppas att du lyckas massera bort allt.

    SvaraRadera
  5. Lotta: Jag vet inte om det var riktig mjölkstockning eftersom det försvann så snabbt men borta är det.

    SvaraRadera

Bloggintresserade