söndag 28 november 2010

13 bilder...

...på Fenix, förstås. :)













6 kommentarer:

  1. Sååå otroligt söt han är. Hoppas kunna följa honom lite då o då, även efter han flyttat. *kram*

    SvaraRadera
  2. Gunilla: Tack.:) Jag hoppas få bilder på honom i hans fortsatta liv som jag kan lägga ut här.

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag blir kattungesjuk.När man ser en sån sötnos som Fenix.

    SvaraRadera
  4. Han är SÅ fin.
    En riktigt grym blick i den lilla stadiga kroppen..
    Kan man få honom i julklapp tro?

    Säger bara grattis till en tiopoängare.

    kramis Lena och sibbarna från Kåge

    SvaraRadera
  5. Tack. :)

    Lena, jultomten har redan lovat bort honom. :(

    Partisk som jag är tycker jag förstås också att han är ursöt. Han är så söt att jag blir alldeles gråtfärdig varje gång jag ser honom. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade