lördag 27 november 2010

Busig

Fenix är fortfarande lite vinglig när han går och tittar han hastigt upp i taket, ramlar han omkull. Men busa, det gör han och ibland har han en väldig fart framåt, allra helst när vi går ut ur rummet och han vill följa efter.

Igår fick han en ordentlig kallsup, stackarn. Han böjde sig lite för långt ner i Bozzas vattenskål och såg sedan väldigt chockad ut. Efter lite spott, fräs och nysningar var han okej igen.

Ska ladda batteriet till kameran och försöka fånga honom på film.

2 kommentarer:

  1. Vilken liten sötnos Fenix är.
    Appropå sötnos så lade jag ut en sån himla fin bild på Balder och lilltjejen min idag på min blogg som jag tänkte att du kanske vill se. Du skulle bara veta vilken underbar kisse Balder är. SÅ himla snäll mot Kajsa. T.o.m. när hon drar honom i svansen :)

    SvaraRadera
  2. Linnea: Tack! Jag var in på din blogg och såg hur fin han är, Balder! Härligt att höra att han är så underbar och ge honom massor av nospussar från oss och hans systerdotter Fenix. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade