fredag 19 november 2010

Sömntuta

6 kommentarer:

  1. Men hjärtevännen!! (oj vad jag spammar din blogg! haha)

    Sötnosen!!

    SvaraRadera
  2. Men så söt en liten Fenix kan vara!

    SvaraRadera
  3. Han är så otroligt söt och den där lilla magen... hur gosig som helst. ♥ *kram*

    SvaraRadera
  4. Milla: Du får spamma hur mycket du vill. :)

    Annette: Visst har han gosig mage?

    Gunilla: Jag gillar också runda magen och allt hos Fenix, förstås. :)

    SvaraRadera
  5. Han är och förblir hur ljuvlig som helst. Jag skulle absolut inte kunna vara uppfödare, för jag skulle nog behålla allihop - ALLTID! Men denna killen är nog nummer två på min favvolista av dina juveler :)

    SvaraRadera
  6. Cia: Visst har man god lust att behålla allihop. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade