tisdag 21 september 2010

Uppdatering av hemsidan

Så där. Nu har jag uppdaterat hemsidan med att vi väntar kull. Det har redan visats lite intresse för kattungar och jag har också lagt ut priset för en sibirisk kattunge, alltså 8000 kr, varav 2000 kr i tingningsavgift. En intresserad, som ringde igår, trodde att en kattunge kostade mer men så är det alltså inte. Inte hos oss i alla fall. Sedan är det ju upp till varje uppfödare att sätta sitt pris.

Bozza ligger i mitt knä den mesta tiden. Likaså nu. Så fort jag sätter mig någonstans kommer hon springande, pipande högt. Bozza piper nämligen när hon jamar. Trots sitt lite "hårda" utseende är hon en liten mjukis inuti, en liten bebis, faktiskt.  :)

2 kommentarer:

  1. En jättefin bebis! =) Var så mysigt att ha henne på besök!

    SvaraRadera
  2. Milla: Visst är hon. :) På sätt och vis var det ju synd att Ivan och hon inte fick träffas igen eftersom det uppstod sån kärlek men vi är förstås glada åt att få små kärleksbebisar så småningom.

    SvaraRadera

Bloggintresserade