måndag 6 september 2010

Trött på mig själv...

Igår tänkte jag göra alla uppdateringar av hemsidan som inte blivit gjorda på ett tag. Lägga till foderkatterna, uppdatera med utställningsresultat etc. Jag använde Evitas sida till att göra Smulans och råkade trycka "spara" istället för "spara som". Därmed försvann Evitas hela sida med bilder och vikter sedan hon var liten. Bilderna har jag kvar - men inte vikterna. Blir så trött... Om ni går in på Evitas sida, så är det fortfarande Smulans sida ni kommer till. Jag ska fixa till allt så fort jag hinner.

4 kommentarer:

  1. Vem kan inte bli trött på sig själv "när man gör först och tänker se'n", händer oss alla mer eller mindre.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det inte bara är jag. :)

    SvaraRadera
  3. Men åh..Vilket elände..
    Jag har sen länge slutat använda "spara"..men ibland kan man ju missa rätt knapp..
    Hoppas energin återfinns så du kan återskapa lite av det borttappade.

    Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge

    SvaraRadera
  4. Energin har inte kommit tillbaks än - inte tiden heller - men den kommer väl. :)

    Kram tillbaks.

    SvaraRadera

Bloggintresserade