torsdag 9 september 2010

Bozza

Jag tycker att jag kan märka på mina honor när de är dräktiga. Bara någon dag efter parning blir de lugna, sover mycket och det är inte mycket bus i dem. Jag ser inte det beteendet hos Bozza. Hon jagar flugor så det står härliga till, hon löpkurrar när gammelkatten passerar henne och nej, jag tror faktiskt inte att hon blev dräktig. Det borde komma ett löp snart men jag kan ha fel. Hon kan luras också. :)

Idag ska vi hem till Tilly och ta bilder på Evita och Smulan. Då har jag också bilder så att jag kan göra i ordning hemsidan ordentligt. Äntligen!

2 kommentarer:

  1. Ni är så välkomna.:) Har förberett Evita och Smulan så dom ska visa upp sina bästa sidor till fotografen..;)

    SvaraRadera
  2. Tack, tack. Ska snart hämta dotter och hund någonstans. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade