torsdag 2 september 2010

E-kullen

Vad tiden går... Igår blev E-kullen 8 månader. Jättegrattis till Elmo, Elite, Eskil, Elektra och Evita från oss i gammelfamiljen! Jag ringde till Elmo, Eskils och Elektras ägare häromdagen. Med Elmo och Eskil är det hur bra som helst. Familjerna är jättenöjda med dem. Elektras matte fick jag aldrig tag i men jag försöker igen. Evita och Elite har jag ju mycket kontakt med så där vet jag att allt bara är bra. Både Evita och Elite ställs också ut i Eskilstuna på lördag. Spännande!

6 kommentarer:

  1. Så himla fort tiden går. Lycka till på utställningen, Evita och Elite.

    SvaraRadera
  2. Jösses, vad tiden går!! Tänk att E-kissarna redan är så stora! Ja har fortfarande inte riktigt kommit över vackre Elmo <3 Lycka till på utställningen =)

    SvaraRadera
  3. hej monica!
    vilken av eukanubasorterna rekommenderar du? :)

    SvaraRadera
  4. Annette: Tack, tack å Evita och Elites vägnar. :)

    Kicki: Ja, de växer snabbt. Jag väntar bilder på både Elmo, Eskil och Elektra och lägger förstås ut här om jag får tillåtelse. Tack, det blir spännande på lördag.

    Madelene: Jag har själv aldrig använt Eukanuba men om jag vore du skulle jag köpa en liten påse Kitten eftersom Jasper fortfarande bara är 8 månader. Det är också smakgaranti - så gillar han det inte, får du pengarna tillbaks.

    SvaraRadera
  5. Madelene: Glömde... Blanda Eukanuba Kitten med det torrfoder du använder nu till att börja med och byt sedan successivt ut det helt,

    SvaraRadera
  6. Tack! Det ska jag göra, hoppas den lille filuren godkänner maten :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade