tisdag 1 februari 2011

Joy

Joy är inte alls speciellt tjock trots att det bara är några veckor kvar av hennes dräktighet. I och för sig är hon så stor till växten att det kanske inte märks på samma sätt men jag tror ändå inte att det finns många bebisar i hennes mage. Hon har gått upp 900 g men hon är ju också väldigt matglad just nu. Om jag får önska, så önskar jag i alla fall två bebisar. Jag tyckte så synd om Fenix som var ensam och inte hade syskon att busa med.

Så... Minst två bebisar vill vi ha, Joy. Kan du fixa det, tror du?

4 kommentarer:

  1. Klart jag kan, vänta ska du få se!

    SvaraRadera
  2. Nog borde det bli två i alla fall!! Moira hade gått upp 900gram när det var 2 veckor kvar, och där såg man 2 stycken då hon ultraljudades, och Joy hade ju mer än två veckor kvar då hon hade ökat samma! Håller tummarna!!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas på åtminstone två. Tänker främst på Bozzas sista dräktighet då hon gick upp enormt mycket trots att det bara fanns en liten Fenix i hennes mage. Joy ser helt normal ut förutom att det putar lite, lite vid magen. :) Å andra sidan är det ju tre veckor kvar.

    SvaraRadera

Bloggintresserade