onsdag 9 februari 2011

Evita

Har varit och hälsat på Evita (och Smulan) hos Tilly. Evita är helt klart dräktig och har till och med redan fått lite mage. Hon är alltid gosig men nu är hon extra gosig och plötslig så mogen och "vuxen" till sättet. Spenarna längst bak är också större och lite rosa.

Smulan ägs nu av Tilly. Vet inte hur jag ska göra på hemsidan för att Smulan inte ska försvinna därifrån helt. Det är ju lite konstigt med katter som plötsligt försvinner från hemsidor, som om de aldrig betytt något. Om Smulan ska ha en egen länk, får jag lägga in den länken på 65 undersidor... Just nu ligger hon i alla fall under "Länkar" och vid länken till Tilly. Sedan ska jag klura ut något bra sätt att ha f d foderkatter samlade. Känner att jag skulle behöva en hemsida som det är lättare att göra ändringar på.

2 kommentarer:

  1. Du kan väl göra en sida för katter att minnas.

    SvaraRadera
  2. Det är det här med länkarna. Varje meny lever sitt eget liv på varje sida. Ska jag lägga in en länk på varje sida, blir det mååånga sidor att göra det på och när resten av texten hoppar runt lite hur som helst när jag skriver i något vid länkarna, är det heljobbigt. :( I så fall blir det endast en länk på förstasidan (som det är nu).

    SvaraRadera

Bloggintresserade