lördag 12 februari 2011

Bara 8 dagar kvar

Joy har bara åtta dagar kvar av sin dräktighet och spänningen stiger. Just de här sista dagarna går alltid så sakta. Väntan blir nästan olidlig.

Hon är otroligt gosig och nu får man också klappa henne på magen (vilket hon inte har gillat tidigare). Hon fullkomligt ber om det så fort hon är i närheten. Därför kan jag också känna lite bättre och vi får se om jag har rätt men jag tror inte att det blir fler än en-två kattungar. Jag hoppas innerligt på minst två i alla fall.

Tänka sig... Små raggisar. Bara allt går bra med födseln så kommer det att bli hur kul som helst!

4 kommentarer:

  1. Det låter låååååååångt med åtta dagar men snart är dagen D här. Ska bli spännande att följa raggdollbebisar på "nära" håll. Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, Annette! Och ja, det känns långt.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt går bra med Joys förlossning! *kram*

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig detsamma, Gunilla! Det är så spännande, eller hur? :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade