fredag 7 januari 2011

Utställning och bildspel på Demjan

Imorgon skulle vi ha åkt till Tierp på utställning med Smulan och Demjan. Vi avstår med anledning av väglaget. Snöoväder och underkylt regn, trafikvarningar överallt har gjort att vi inte känner för att åka iväg. Det blir fler utställningar och jag kommer aldrig mer att anmäla till någon vinterutställning - om den inte finns väldigt nära.

Jag fick länken till ett bildspel på Demjan från hans matte Marja och husse Jussi. Tusen tack! Demjan är en riktig snygging som verkligen har växt till sig och om några månader kommer han och Lucia att ha en dejt. Därefter träffar han en annan hona innan han kastreras och övergår till fodervärdarna Marja och Jussi.

Här är länken till bildspelet:
https://cid-c71b3c94fa927e31.photos.live.com/play.aspx/Bilder%20p%c3%a5%20Demjan/008.JPG?Bsrc=Photomail&Bpub=SDX.Photos

2 kommentarer:

  1. Förstår att ni stannar hemma, det är nog helt rätt tänkt! Inte roligt att bli fast någonstans på vägen i det här vädret! Usch kan det bara inte få bli "lagom" vinter igen..

    Bildspelet fick jag inte att fungera tyvärr.
    Kurr
    från oss

    SvaraRadera
  2. Marie: Det är ett riktigt snöoväder nu, när man i så fall skulle åkt hem från utställningen (det var också glashalt på vägarna i morse) så jag är glad att vi stannade hemma.

    Nu märker jag att jag heller inte får bildspelet att fungera om jag försöker från en annan dator. Vi får se om jag kan få separata bilder på Demjan att lägga in. Det vore kul att få visa upp hur fin han har blivit. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade