måndag 10 januari 2011

Här kommer Demjan

Till slut förstod jag hur jag skulle få in bilderna på Demjan. (Det är inte för inte man en gång jobbade som IT-tekniker - men det var läääänge sedan :))

Han är så otroligt fin, Demjan, och vilken svans han har! Både svans och hela Demjan är kraftig och fin. Längtar tills han får träffa Lucia om några månader och jag hoppas att allt ska gå bra och att det blir fina avkommor mellan dem.

Tusen tack för bilderna, Marja och Jussi!








Så här liten och näpen var han när vi hämtade honom.

6 kommentarer:

  1. Vilken stilig kille han blivit, och vilken fantastisk svans! Han är jättefin!♥♥♥ Håller tummarna att framtida "dater" går bra :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Marie. Han är lika fin både till utseende och temperament så jag hoppas att det blir helt underbara kattungar av parningen. :)

    SvaraRadera
  3. Hej, måste bara skriva en kommentar. Demjan är sin pappa upp i dagen med svans och allt. Pappa är S*Clarellis Astrakan Jabloko. Det är så kul att få sen bilder på avkommor.
    Hälsningar
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Elisabeth: Vad kul att han är lik Astrakan som är så fin. Jag har bara sett Astrakan på bild men han ser otroligt fin ut. Demjan har jättehärligt temperament också; en liten charmknutte. :)

    SvaraRadera
  5. Så fin lill-killen blivit! Jag visste att han var speciell. Temperamentet kommer ifrån båda föräldrarna, båda är supergosiga katter med underbart temperament. Är så glad att han är omtyckt och har det bra.

    SvaraRadera
  6. Marie: Det märks på Demjan att hans föräldrar har härligt temperament. Han är så mysig.

    Han är högt älskad i sitt hem och kan inte ha det bättre. Jag förstod att det var ett toppenhem han fick.

    SvaraRadera

Bloggintresserade