tisdag 18 januari 2011

Allt försvunnet...?

Den 5:e januari betalade jag in medlemsavgift till Ragdollklubben och dagen därpå skickade jag in den Uppfödarkodex som uppfödare i klubben ska skriva under. Betalningen har gått iväg, allt ser helt riktigt ut på mitt kontoutdrag - men den har inte kommit fram till klubben (?). Uppfödarkodexen har heller inte kommit fram till kassören (!). Att det kan bli problem med antingen betalning eller brev via posten, är ju kanske inte konstig men att inget av de går fram; att båda försvinner?? Helkonstigt! Lite oroande att man inte kan lita på vad som står på kontoutdraget; att betalningen har gått iväg och allt är okej.

Imorgon bitti blir det genast ett samtal till banken. Uppfödarkodexen får jag väl skicka in på nytt.

Har förresten fått veta att det är kärlek mellan Lodur och Evita. Ingen ordentlig parning har setts men de är på g och vi hoppas att allt kommer att gå bra.

Uppdaterat 2011-01-19: Klubbens kontoutdrag för exakt det datum jag betalade in, saknades. Då var betalningen i alla fall avklarad. Uppfödarkodexen skickar jag in en gång till men det känns som högre makter inte vill att jag går med i klubben. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade