torsdag 5 maj 2011

P-piller igen

Lucia har fått p-piller idag. Hon har gått ner sig så otroligt mycket och jag känner att jag inte kan vänta längre på ett riktigt löp. Jag misstänker att hon har haft tysta löp den här tiden och är de i samma intervall (med åtta dagar mellan) som i vanliga fall, är det inte konstigt att hon nu nästan bara är skinn och ben. Hon har varit så orolig den här tiden. Oron har tagit energi och gjort att hon inte har haft ro att äta ordentligt. Hon har egentligen inte haft ro med någonting. Nu får hon förhoppningsvis tillbaks sitt lugn och får lite hull igen.

2 kommentarer:

  1. Men lilla Lucia så jobbigt! Är det vanligt med såna här tysta löp? Jag har ju hört att det förekommer men våra tjejer har alltid varit så tydliga i sina löp.
    Förstår att det måste ha tagit på krafterna på henne.

    SvaraRadera
  2. Lucia har varit tydligast av alla våra katter i sina löp. Vet faktiskt inte vad som har hänt men jag tror att det har hänt något med rangordningen hos katterna. Tycker att hon blivit mer undfallande än tidigare. Förr var hon mer bestämd. Kanske har det något med det att göra. Jag vet inte om tysta löp är vanligt; man hör inte så ofta om dem. Jobbigt är det i alla fall. Mest jobbigt har det varit för Lucia. :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade