onsdag 11 maj 2011

Lucia och Joy

Lucia är sitt gamla jag igen och har redan fått lite mer hull. Hon äter bra, är lugn och harmonisk och det är så otroligt skönt! Nu väntar jag tills hon har ordentligt med hull tills jag släpper pillren igen och det får ta sin tid.

Joy har, som jag skrev i förra inlägget, fått hallon men för övrigt tycker jag inte att hon verkar speciellt dräktig. Hon betedde sig mer dräktigt när hon var skendräktig. :) Lite lugnare än normalt kanske hon är men än så länge ser jag ingen som helst viktökning eller något annat tecken på dräktighet. Så länge hon inte löper, finns det i alla fall hopp.

2 kommentarer:

  1. Du såg rätt! Som vanligt gick det inte så bra men laget har blivit bättre! De tränar mer och det är lite tuffare tag numera!

    SvaraRadera
  2. Kicki: Jag tyckte de såg ut att kämpa jättebra men hade den vanliga oturen att det andra laget fick in ett "tur-mål". Pratade faktiskt med A i telefon just då och hon sa att hon saknade fotbollen. Pluttan. :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade