onsdag 25 januari 2012

H-kullen

Könen är fastställda nu. Det är tre tjejer och den röda är förstås en kille. Jag har svårt att bestämma vilken färg tjejerna har. Färgen skiftar och jag är osäker på om de är sköldpaddsfärgade men det finns inga tydliga sköldpaddstecken, vad jag kan se.






















Om några dagar kan man se bättre. Den högra baktassen som syns på bilden kan antingen vara vit eller röd, om det är en padda. En av honorna har i alla fall alla fyra tassar vita.

Här är en närbild av killen: (lite suddig, men ändå)
















Alla närbilder av tjejerna blev suddiga och jag ska försöka ta bättre sådana de närmaste dagarna.

7 kommentarer:

  1. Super Grattis till den fina kullen!
    Härligt att det gick bra!

    MVH
    //Lina

    SvaraRadera
  2. Kul med fler brudar i byn, men stackars grabben - ensam med en massa tjejer och tanter...

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till den nya fina familjen! Blir spännande att höra om färgerna på flickorna om några dagar. :)

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Findus: Du får väl komma och göra Hercules sällskap? ;)

    Lotta och Marie: Tack, tack. Jag är ganska säker på att tjejerna är paddor, alla tre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä tack, jag har hört att det blir tjejslagsmål när det kommer en snygging inom synhåll. Bäst jag stannar hemma.

      Radera
  5. Och tack, Lina! Jag var lite för snabb i förra kommentaren. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade