lördag 21 januari 2012

Gizmo och Ginza 4 veckor

Gizmos blivande, jättetrevliga, familj har hälsat på honom idag och han blev tingad. Han får det säkert jättebra hos dem och Ginza får det förstås hur bra som helst hos Eva, Sibbegårdens.

Jag gjorde två upptäckter vad gäller Gizmo. Dels är han väldigt goldenfärgad i botten. Den färgen har kommit nu och jag tror att han faktiskt blir golden men 100% säker är jag inte. Dels upptäckte jag att han har en vit bakhas. Nu är det tredje kattungen med vitt på tassarna som kommer härifrån utan att föräldrarna har vitt. Jag har UV-lyst alla katter och har inte hittat ett enda vitt strå och det måste vara någon stark recessiv gen som slår igenom.

Här kommer i alla fall fyraveckorsbilder på Ginza och Gizmo. Vikter finns på hemsidan.

Ginza

Ginza

Ginza

Ginza

Gizmo

Gizmo

Gizmo

Gizmo

Gizmos vita bakhas

2 kommentarer:

  1. Så underbart söta dom är!
    Trevlig helg hela familjen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Annette! Hoppas att ni också haft en trevlig helg!

      (Jag har haft väldiga problem själv att komma in i kommentarsfältet här. Äntligen fungerar det!)

      Radera

Bloggintresserade