torsdag 30 juni 2011

Skillnad

Det är en väldig skillnad på hur Joy och hennes bebisar beter sig mot vad mina sibiriska honor och deras bebisar gjort just vid vägning och fotografering. Emser och Tarragona bara finner sig i att bli vägda och fotograferade - och hanterade. Joy finner sig i att vi "bökar" med hennes ungar. Hon sitter snällt bredvid och bara tittar. Annat är det med de sibiriska kullarna vi har haft. Vid vägning och fotografering pips det väldigt mycket och honan försöker alltid hämta tillbaks ungen till bolådan. Inte vet jag om det beror på ras eller just våra katter men stor skillnad är det.


Tarragona

Emser

6 kommentarer:

  1. Grattis till de små ljuvliga raggisbebisarna ♥♥♥♥ Så fantastiskt söta de är! Vilka färger har dem?

    Stort grattis till mamma katt och matte med familj

    Önskar
    Marie & flickorna i vitt

    SvaraRadera
  2. Marie: Tack, tack, Marie!

    De har inte utvecklat sina färger än. Det ska bli spännande att se vad det blir. :)

    SvaraRadera
  3. jasper och madelene30 juni 2011 kl. 19:23

    ÅH så söta!! :) Grattis till de små!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om både choklad och tabletter, ska bli så kul att se hur dom utvecklas.

    SvaraRadera
  5. Madelene och Jasper: Tack, tack. :)

    Annette: Det gör jag också. Tycker om choklad och halstabletter. :) Ja, det blir spännande med färgerna och utvecklingen.

    SvaraRadera
  6. Men vilka sötingar !!!
    Grattis till båda två med
    fina namn.. Jag gillar både Emser och Tarragona så vem som blir min favorit, det blir jättesvårt..

    Kram och ha en skön helg önskar Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge

    SvaraRadera

Bloggintresserade