måndag 27 juni 2011

Lite försenad bara?

Jag ringde Strömsholm i morse. Just när jag lämnat mitt telefonnummer för att de skulle ringa upp, satte sig Joy framför mig och tvättade sig där bak. Jag såg att det var slemproppen som kommit.

Nu busar hon inte längre men det kan ju faktiskt även bero på värmen. Hon går runt och letar på andra boplatser än de som jag har gjort i ordning för henne. Igår satt hon och jag inne i ett rum hela dagen där jag gjort i ordning en födslolåda (kartong) samt även bäddat för henne i en tom garderob. Idag säger hon då och då till när hon vill in i rummet (för att gosa ifred med mig, tror jag) men så länge får hon vara här ute bland de andra katterna.

Om inget har hänt imorgon ska jag kontakta Strömsholm igen men vi hoppas på födsel under dagen/kvällen idag.

3 kommentarer:

  1. Det hoppas vi verkligen, nu är det på tiden att bebbarna kommer!

    SvaraRadera
  2. Å vad spännande! Hoppas de kommer snart!

    SvaraRadera
  3. Annette och Milla: Tredje vakna natten för oss så nu måste de bara komma.

    SvaraRadera

Bloggintresserade