fredag 24 juni 2011

Närmar sig

Det märks på Joy att födseln närmar sig. Hon är som en magnet på mig och lämnar mig inte utom synhåll, hon har sovit i bolådan i natt och hon ligger mest hela tiden.

Joy är en kramig katt, som jag skrev tidigare, och om hon inte har en människoarm att krama, håller hon gärna i sig antingen med en eller två tassar.

Håller i sig i fönsterbrädan och i stolsbenet:



Midsommarafton idag och jag struntar fullkomligt  har nästan glömt det. I mitt huvud finns just nu bara kattförlossning. :)

5 kommentarer:

  1. Så söt och charmig Joy är. Jag hoppas att hon får en snabb o lätt förlossning. Ser med spänning fram emot att få veta hur många och vilka som kommer ut. :) Trevlig midsommar! *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det nära! Joy får nog före Alice som helst vill sitta ute. I natt hade någon lyckats få tag på en stackars blåmes ute på balkongen som de tagit in. Jag upptäckte det i morse när Malou lekte med den på nedre våningen, då var den ju död. Undrar vem det var som fångade den? Alice brukar vara mer intresserad av fåglar än Demiro är...
    Nu håller vi tummarna att allt går bra med förlossningarna!

    SvaraRadera
  3. Åh, lilla Joy, tänker på dig! Håller tummarna för dig och matte att allt går bra. Ska bli så spännande att höra vad du har i magen.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Samma här, vi bara väntar fast Georgia har två dagar senare än Joy. Håller tummarna för att allt går bra för henne.

    SvaraRadera
  5. Gunilla: Hoppas att du också får en bra resterande midsommarhelg. Här har det inte blivit några bebisar än men Joy har haft en hel del förvärkar idag.

    AnnSofie: Det är inte säkert att Joy får före Alice. De kanske bara är annorlunda till sättet. :) Ja, vi får hålla tummarna får båda förlossningarna.

    Annette: Joy hälsar att hon tycker du är jättesnäll som tänker på henne. :)

    Lotta: Håller tummarna för att det går bra med Georgia också!

    SvaraRadera

Bloggintresserade