onsdag 15 juni 2011

1,5 vecka kvar...

... och idag är det första gången jag har tyckt att Joy är riktigt tjock om magen. Jag känner att det inte är någon mening att väga henne eftersom vågen visar lite hur som helst. Märker att det beror på var på golvet vågen står. Själv ställer jag den numera på ett speciellt "göra-Monica-glad"-ställe då jag väger mig själv. Då visar den mindre. :) Flyttar jag den, blir resultatet genast något annat.

Jag vet att Joy säkert är dräktig den här gången, det räcker just nu. Om ca en och en halv vecka vet vi om det är en eller fler bebisar i hennes mage.

4 kommentarer:

  1. Ha ha undrar var jag ska ställa min våg så det blir "göra-Lotta-glad" ;-)

    SvaraRadera
  2. Du kanske också har "glädjeställen" i ditt golv? Du får flytta runt vågen och testa. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag vill också ha såna ställen på golvet när jag ska väga mig! :)

    Spännande, nu är det inte långt kvar innan det är dags för förlossningen. Hoppas att allt kommer att gå bara bra. *kram*

    SvaraRadera
  4. Gunilla: Ja, såna ställen på golvet är tacksamt att ha. :)

    Nej, nu är det inte långt kvar. Tack, jag hoppas också allt kommer att gå bra.

    SvaraRadera

Bloggintresserade