fredag 3 juni 2011

Ingen utställning

Demiros matte AnnSofie är sjuk och Demiro kommer inte att vara på utställningen i Örebro imorgon. Det blir alltså inte av att vi åker dit. Dessutom blir det varmt och utan fungerande AC i bilen blir de timmarna som det tar att ta sig till Örebro, långa.

De senaste dagarna har det hänt enormt mycket med Joys mage. Det putar ut en hel del på båda sidor och hon har mått illa, sover, sover och sover. Så fort jag tvivlade, ändrades plötsligt allt.

Drygt tre veckor kvar, bara...

6 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte fick träffa Demiro,men vad roligt att Joy är dräktig.Kram från Eva och Darvin.

    SvaraRadera
  2. Det var ju det jag sa, man ska tänka positivt ;-)
    Hur mycket har hon nu ökat i vikt?

    SvaraRadera
  3. Eva: Ja, det blir kul med små raggisar.

    Lotta: Nu har jag vägt om henne flera gånger och hon ska alltså väga 5,1 kg. Om det stämmer har hon gått upp 1,2 kg. Hon är fruktansvärt tung.

    SvaraRadera
  4. Jag menar alltså att man reagerar på hur tung hon är mot vad hon brukar vara.

    SvaraRadera
  5. Nej vad trist att inte Demiro och hans matte kommer till utställningen. Men då ni ändå inte kunde åka pga värmen så missade du iaf inte att få se honom.

    STORT GRATTIS till att Joy har bebisar i magen, jätteroligt! Ska bli så roligt att få följa med denna Raggis kull, jag har ju en "soft spot" för Raggisar ♥♥♥

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack, Marie. Det rör sig en del i magen, som växer för varje dag. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade