lördag 23 oktober 2010

Drygt en vecka kvar...

... och Bozza är väldigt stor. Bebisarna härjar runt i magen. Jag skriver bebisarna eftersom jag vet att det är fler i magen. Jag är bombsäker.

Idag ska jag storstäda rummet där Bozza ska föda. Bolådan som vi byggde har Joy lagt beslag på och jag vet inte om Bozza kommer att vara intresserad av att föda i den. Tror inte det. Därför tar vi en vanlig kartong som hon får föda i och vi flyttar sedan  ungarna antingen till bolådan eller till tygburen från Royal Canin (om allt går bra, förstås).

I början av vecka 44 är det alltså dags. Tror att det blir den 2 november, om Bozza är punktlig även den här gången. Spännande värre!

2 kommentarer:

  1. TJOHOO *hoppar och skuttar* Fler bebisar låter ju toppen!!!
    Krama henne från mig:)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är tre bebisar i magen. :)

    Nu har jag kramat henne från dig.

    SvaraRadera

Bloggintresserade