onsdag 27 oktober 2010

Bebisarna

Nu är det bara 5-6 dagar kvar tills vi vet hur förlossningen går och hur många bebisar som finns i Bozzas mage. Igår kväll, när Bozza som vanligt låg i mitt knä, låg hon den här gången på sidan med den "tjockaste" sidan upp mot mig. Jag la handen försiktigt på stället där det är spänt och hade handen där minst en halvtimme. Inte en rörelse, inte den minsta lilla spark. Så klart blev jag lite undrande och ja, förstås orolig också. Det brukar i alla fall komma någon rörelse under en så lång tid.

Jag behöver inte vara orolig. Idag rör det sig där för fullt. Så mycket att det riktigt buktar ut då och då och jag ska sluta oroa mig. Det blir som det blir och det går som det går. Inte mycket man kan göra. Bozza själv är lugn och harmonisk och det är väl tur det. :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt kommer gå bra och jag känner igen din oro, jag skulle oxå ha funderat ett tag. Ska bli verkligen intressant att se vad Bozza har i magen och hur många ungar det blir! :) *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad man oroar sig. :)

    Det börjar bli spännande värre för oss nu...

    SvaraRadera

Bloggintresserade