lördag 23 oktober 2010

Bozzas mage

6 kommentarer:

  1. Åh fina, fina Bozza! Ser ut som hon tycker det där är riktigt skönt när du masserar magen.
    Hur många är det....vet du det?

    SvaraRadera
  2. Londongirl: Jag överdriver inte om jag säger att jag masserar den magen 5-10 ggr om dagen. Bozza kommer själv upp i mitt knä och lägger sig på rygg för att jag ska massera. Jag tror att det är tre stycken, faktiskt. :)

    SvaraRadera
  3. Men oj vad mysigt! =) Om det är bara en så måste det ju vara en stooor! Bakläxa för veterinären där tror jag!

    SvaraRadera
  4. Milla: Ja, då måste den vara stor och den måste vara lång och ligga dubbelvikt i tre varv. :)

    SvaraRadera
  5. haha mycket intressant! =) Har du känt rörelse på flera ställen alltså? Ni får begära pengarna tillbaka från veterinären tycker jag! =)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag har känt rörelser från båda sidor, på en sida kom rörelserna från två håll samtidigt.

    Ultraljud är aldrig säkert men det kanske var tur att jag inte fick boka in en tid för kejsarsnitt på Strömsholm. Nu vet jag ju inte om förlossningen går bra ändå men kejsarsnittet skulle ju göras p g a att det bara var en unge i magen.

    SvaraRadera

Bloggintresserade