lördag 2 oktober 2010

Besök idag och imorgon

Idag har vi haft trevligt besök från Dalarna. Cia, som ibland brukar kommentera här, var här med sin dotter och Tasha, Bozza och Lucia tävlade om att få Cias uppmärksamhet. Jag blir så glad att Bozza börjar bli sitt gamla vanliga jag igen och inte är skygg för besökare, som hon varit ända sedan pensionatsvistelsen. Cias absoluta favorit är Bozza och hon planerar att skaffa en blå sibirisk katt så småningom som sällskap till hennes skogisar och brittiska korthår.

Imorgon får vi mer fint besök från norraste Norrland. Busungarnas Sussie och Millifiores Anna-Lena tittar in på väg hemåt från Jönköping. Jättekul!

4 kommentarer:

  1. Japp, Bozza är och förblir en klar favorit :) och INGEN kattflock är väl komplett utan en Sibbe?! Tack för en väldigt trevlig dag i ert mysiga hem med underbara katter. Skickar en extra kram till Bozza ;)
    / Cia

    SvaraRadera
  2. Cia: Ja, hon är så go, lilla Bozza och det måste absolut finnas en sibbe i en kattflock. :)

    Det var jättekul att ni kom och hoppas att ni snart kommer igen. Bozza nospussar tillbaks.

    SvaraRadera
  3. Åh... är man knäpp som sitter och läser kattbloggar när man är på semester på Rhodos ? Förmodligen *haha*
    Blir sjukt avunds då Sussie och Anna-Lena ska hälsa på.. och jag är här.. Fast allt är förstås relativt.. Hälsa dem att jag saknar dem och önskar att jag kunde hänga med dem på deras tripp till en massa bekanta...men jag är ju på min egen tur.. Men, ja ni får ha det så trevligt utan mig. Jag antar att det går alldeles utmärkt ! =)

    Kramis Lena (denna gång utan sibbarna)

    SvaraRadera
  4. Lena: Vad synd att du inte var med men jag tror faktiskt att du har det bättre på Rhodos just nu än att sitta i en bil på väg mot Skellefteå i flera timmar.:) De är på väg hemåt nu och jag pratade precis med Sussie och hälsade så gott från dig. Ha det så bra där nere i värmen och jag måste medge att jag är avis... Kram.

    SvaraRadera

Bloggintresserade