tisdag 15 juni 2010

Utställningen på söndag

Joy kommer inte att ställas ut i Uppsala på söndag. Dels hade hon fått tovor i kragen (som inte är lång när hon har sommarpäls) på pensionatet. Jag fick bort dem men det ser absolut inte bra ut. Dels har hon fått foderallergi och har fått eksem. Vi har varit hos veterinär idag och hon skulle skriva ut veterinärintyg om vi bestämde oss för att inte ställa ut henne. Jag skulle fundera lite och har nu funderat klart. Joy får vänta tills utställningen i Surahammar den 31 juli, då både Bozza och hon ska ställas ut. Jag ska byta foder men det är så synd eftersom det här fodret passar mina andra katter. Jag börjar med att ta bort Gourmet mjukmat som katterna får morgon och kväll. Kanske är det den som är boven.

Det blir bara Evita som ställs ut på söndag, alltså.

2 kommentarer:

  1. Åh, va' synd att jag inte får se Joy men hoppas att hon blir frisk från sin allergi.
    Ser fram emot att träffas på Söndag och få kolla in lilla Evita.

    SvaraRadera
  2. Kanske ska du till Surahammar i juli då Joy ska ställas ut? Annars får du väl komma hit och hälsa på. :)

    Det ska bli jättekul att träffas igen på söndag!

    SvaraRadera

Bloggintresserade