lördag 26 juni 2010

Den här helgen...

... kommer förmodligen Ellens (Chailas) små bebisar. Jag kollar hela tiden att min mobil inte är urladdad, ifall jag får ett sms. Det är så spännande!

Jag ska också fylla i och skicka in utställningsanmälningar till Eskilstuna den 4 september. Det blir Joy, Evita och Molnia som följer med dit. Tycker att Joys eksem ser bättre ut nu efter kortisonbehandlingen. Det skulle ha varit så kul att ta med Bozza också eftersom hon är så kraftig och fin nu men hon får komma igen psykiskt efter pensionatvistelsen först. Hon verkar inte riktigt lika rädd nu när vi åker iväg någonstans och det verkar som om hon börjar förstå att vi inte ska dra iväg med henne någonstans. Det blir KM i Västerås i oktober och det är ju ett ypperligt tillfälle att se hur hon reagerar. Jag vet att en katt smet där förut och det fanns dörrar att stänga. Efter Bozzas "sprattel" när jag bar upp henne då Darwins matte var här, är jag rädd att just något sånt ska hända. Då hade jag inte en chans att hålla henne. Annars går jag och bär runt på henne mycket och hon ligger på rygg i min famn och njuter - när vi inte har besök. Pensionatvistelsen har satt många griller i huvudet på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade