fredag 18 juni 2010

Utställning på söndag

På söndag åker jag alltså iväg på utställning med Evita, hennes matte Tilly och lillmatte Emma. Där kommer vi att träffa Elite och hans matte Riitta som har med sig sin dotter Sandra och vi kommer att träffa Darwin med sin matte Eva som har med sig sin dotter Angelica.

Matilda, min dotter, följer inte med eftersom Joy stannar hemma p g a eksem i öronen. Matilda längtar så efter att ställa Joy och nu hoppas vi på Surahammar den 31 juli, att vi hittat rätt foder (det kan också vara p-pillren hon är överkänslig mot, enligt veterinär - och vi ska testa oss fram). Ingen av de andra tjejerna följer heller med eftersom de varit på kattutställningar och tycker att det är lite "småtråkigt".

Själv tycker jag att den här utställningen blir jättespännande. :)

5 kommentarer:

  1. Jag håller med dig Monica.. det ska bli så kul att träffa alla. Det är 32 sibbar anmälda imorn så det finns många att träffa!! Vi ses imorn...

    SvaraRadera
  2. Nej, Linda, vi kommer inte förrän på söndag. Hoppas att du också är där då?

    SvaraRadera
  3. Nej så typiskt... jag ser ju nu att du skrivit söndag, vi är bara där på lördag!!
    Hur som så hoppas jag på stora utställningsframgångar för dina katter och avkommor. Vi får ses en annan gång helt enkelt, Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna allt vad jag kan!

    SvaraRadera
  5. Linda: Lycka till, du också! Hade varit kul att träffa dig och Kita.

    AnnSofie: Tack, tack. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade