söndag 22 augusti 2010

Demjan igen

Igår hämtade vi alltså hem Demjan tillsammans med hans fodervärd Marja. Vi hade lite otur eftersom det var Mälaren Runt och vi fick möte av hundratals motorcyklar på vägen. Antingen var det det höga ljudet eller avgaserna som gjorde att Demjan blev lite ledsen och jamade. Annars gick resan bra.

Idag går det hur bra som helst i hans nya hem. Han har sovit mellan fodervärdarna Marja och Jussi i natt och nu äter han jättebra, dricker, går på lådan, busar och spinner. Marja säger att det märks att han trivs och det är jag säker på att han gör. Han kommer att få det jättebra i sitt nya hem.

Om någon vecka åker jag och hälsar på och tar bilder att lägga ut på hemsidan.

Tack, Marie, för förtroendet att vi fick köpa Demjan och tack, Marja och Jussi, för att ni ger honom ett så bra hem!

3 kommentarer:

  1. Vill bara önska Demjan Lycka till i sitt nya hem och väntar på mera bilder.

    SvaraRadera
  2. Annette: Tack, det kommer att bli jättebra. Jag lägger ut bilder här så fort jag har tagit dem.

    SvaraRadera
  3. Tack Monica för att du ville ha just min Demjan! Jag tror också han kommer trivas i sitt nya hem :) Många pussar till gullekillen!

    SvaraRadera

Bloggintresserade