måndag 30 augusti 2010

Bozza och Smulan igen

Å, vad jag saknar Bozza när hon inte är hemma. Det är så tomt att inte ha henne liggande på min arm och det är så konstigt att ingen står och trånar efter att få komma upp i mitt knä nu när jag sitter vid datorn. Ikväll ska vi i alla fall hämta henne och allt blir som vanligt igen. Säkert saknar hon inte mig alls; hon har ju snygge Ivan som sällskap. :)

Smulan kom sent igår och katterna hann aldrig "göra upp" innan det blev natt. Det har därför varit både morr och fräs men nyss när jag pratade med Tilly, låg Smulan på rygg bredvid henne i sängen. Vilken trygg katt hon är, lilla Smulan.

5 kommentarer:

  1. Då väntar vi bara på hallon om tre veckor ;-)

    SvaraRadera
  2. Hon är så mysig.:) Och nu ligger hon här i soffan med mig och Ludde på min andra sida..:)

    SvaraRadera
  3. Lotta: Vi får hoppas. :)

    Tilly: Härligt att höra!

    SvaraRadera
  4. Oj, här har det hänt mycket då man inte varit inne på ett par dagar!! Grattis till Smulans fina resultat och hoppas hon finner sig tillrätta i sitt nya hem fort, men det gör hon säkert - så trygg som hon verkar vara!! Håller tummarna för att Bozza blivit dräktig nu, och att det blir "lagom" många bebisar denna gången!!

    SvaraRadera
  5. Kicki: Grattis själv till BIS-kullen! Synd att vi inte kunde träffas i Gävle. (Vi var ju ändå där olika dagar).

    Smulan är en väldigt trygg katt och det fungerar jättebra i det nya hemmet hos Tilly.

    Ja, om Bozza nu är dräktig måste det bara bli en "lagom-kull" den här gången. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade