torsdag 24 mars 2011

Videoklipp

Kollade igenom mina videoklipp som ligger på Youtube och blev nostalgisk. Tänk, vad länge sedan det känns sedan alla kullar var små. Inte F-kullen då förstås (Fenix) och jag är säker på att jag även lagt ut filmer på honom men de finns helt enkelt inte. Måste klura ut hur jag fick in en film på honom här på bloggen om den inte var länkad från Youtube.

Här är i alla fall en hel del andra gamla (väldigt gamla, känns det som) videoklipp

A-kullen just fyllda tre veckor


Lucias speciella lekstil med bollen i rännan


Matilda leker med Lucia och vår hund Lillebror vill ha uppmärksamhet


B-kullen 7 veckor (långt videoklipp)


C-kullen 2 veckor gamla



Chack och Chello



Dacapo och Demiro busar



E-kullen


Det videoklipp, av mina, som har fått flest besök (21 749 st) är ett bildspel på A-kullen som tjejerna gjorde för fyra år sedan:




4 kommentarer:

  1. Måste nog poppa lite popcorn först;)

    SvaraRadera
  2. Underbara filmer! Skulle bara sätta mig här vid datorn en liten stund och pusta ut mitt i städningen. Men nu har jag suttit och kollat igenom alla filmerna, så det blev en lång paus jag blev fast här. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Marie: Tack. Det är ju så det är när man har kull också. Man sitter i timmar och bara tittar. Här blir det ju inga kattungar så jag får nöja mig med att titta på filmer på gamla kullar. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade