söndag 20 mars 2011

Inte dags än

Innan helgen trodde jag att jag skulle kunna åka med Lucia till Lodur imorgon, måndag, eftersom hon är i "förlöp". Var ganska säker på att hon hade kommit in i löp nu men det verkar fortfarande vara några dagar kvar. Hon kuttrar, sjunger nere i källaren, stryker sig mot de andra katterna men inget riktigt löp har kommit igång än. Vi får se om det blir lagom till nästa helg. Joy verkar också vara på gång och jag hoppas att det inte blir något där; att hon väntar till maj men den sista tiden har visat att man inte kan planera något alls. Det är bara att se hur saker och ting blir i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att Lucia snart kan fara till sin fästman o att parningen tar så ni får kattungar i huset igen. :)

    Din kommentar kom in denna gång. :) *kram*

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att det går bra den här gången men nu verkar hennes pågående "löp" ha avtagit (?)

    Jag ser inte min kommentar i din blogg. Det är likadant hos Kicki, Linces. Hon ser min kommentar, men jag ser den inte. Konstigt.

    SvaraRadera

Bloggintresserade