torsdag 17 mars 2011

Jasper (Daimon från D-kullen)

Jasper (Daimon) har flyttat med sin familj och kompis Glenn från lägenhet till hus. Både han och Glenn stortrivs och tycker att det är spännande. Jag fick bilder på det från matte Madelene. Tusen tack, Madelene! Jasper har blivit så stor och maffig!

Jasper hade också en speciell plats i mitt hjärta då han, tre veckor gammal, tröttnade på trängseln vid mjölkbaren och lät mig stödmata honom.

Jasper gassar i solen

Jasper och Glenn (Bjaro´s Håkan Röde) ligger och myser

Jasper och Glenn har fått syn på en fluga i taket

Jasper på den nya altanen

Jasper sover

Jasper utforskar den nya omgivningen

Jasper har blivit stor och maffig

Jasper som liten bebis

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin och stor han har blivit! Förstår att du känner ett speciellt band till honom. Jätte,jättefin kille ♥♥♥ Och han ser ut att njuta till fullo av möjligheten att kunna vara ute och njuta i trädgården. Härligt för honom :)

    Önskar dig och dina en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, han är så fin (om jag får säga så själv :)) och det blev ett starkt band mellan mig och Jasper. Det var förstås jobbigt när han flyttade men han har ett så superbra hem och kunde inte ha det bättre.

    Hoppas att du haft en trevlig helg också. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade