fredag 30 juli 2010

Fix inför utställningen

Har lite inför utställningen imorgon att ta itu med idag. Ska fixa längden på gardinspiralerna till burklädseln. Har ju alltid knytit upp min "vägg" tidigare men nu har Diddi sytt nytt till den burklädsel som Evita ska ha imorgon och Joys fina burklädsel, som Diddi också har sytt, har också kanaler istället för knytband.

Jag ska leta efter hållare till matskålar (som har försvunnit i något skåp) och hittar jag dem inte, åker jag till Djurmagazinet och köper nya. Ska också "noppa" Joys toppar på öronen (vilket ska göras på ragdolls), topza öron, klippa klor och kamma, kamma, kamma.

Imorgon blir det till att vakna tidigt och jag packar ihop allt som ska med under dagen. Har inga sysselsättningsproblem idag, alltså. :)

3 kommentarer:

  1. Lycka till på utställningen !!!

    Kramis Lena och sibbarna

    SvaraRadera
  2. Lena och Gunilla: Tack, tack. Det gjorde susen. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade