torsdag 8 juli 2010

Borttaget inlägg

Ni som hann läsa inlägget "Nu kör vi med öppna kort", är det raderat. Upprörd och förb***ad skrev jag så fingrarna glödde men jag hamnade ju på hennes låga nivå och det är det sista jag vill göra. Egentligen. För er som känner att det här blir "luddigt" så handlar det om en kattungeköpare till mig som ägnat sig åt blandrasavel, förtal, brutna avtal etc. Det är en kattungeköpare det handlar om. Alla andra som köpt kattunge av mig är helt underbara, seriösa människor och jag ska glädas åt dem/er istället. (Måste medge att det i alla fall var riktigt skönt att skriva och avreagera sig :)).

6 kommentarer:

  1. Jag har google reader så jag kunde läsa ditt inlägg. :) Men jag baxnar, vad är det för kvinna och hur tänker hon? Ska inte räkna upp alla fel jag hittade i hennes blogginlägg men det var många! Hoppas verkligen det ordnar upp sig för dig och katten. *kram*

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att katten får leva lite längre men risken är ju stor att hans liv blir alltför kort. Ja, vad ska man säga om den människan... Det finns inte ens ord att beskriva.

    SvaraRadera
  3. Jag hann läsa, och jag måste säga att det roar mig att läsa om en människa som så uppenbart gör bort sig själv utan att vara medveten om det. Du har all rätt att vara förbannad men ett litet hånskratt kan du allt kosta på dig, över människans dumhet. Enda förlorarna i detta är ju egentligen katterna.

    SvaraRadera
  4. Jag får väl kosta på mig ett hånskratt då. :)

    Ägarinnans naivitet är både skrattretande och samtidigt blir jag orolig för Bo Jangle som inte verkar vara mycket värd för henne. En slit-och-släng-katt blev det av honom. Vi får hoppas att han kommer hem levande om mornarna så länge som möjligt. Stackars liten

    SvaraRadera
  5. Fy så tråkigt att höra och du som är en så seriös uppfödare och verkligen är noga med vad som gäller om man köper en katt från dig. Tyvärr finns ju denna typ av personer ute i samhället och de är duktiga på att manipulera för att få det de vill, sen kommer deras riktiga sidor fram. Stackars missen...

    SvaraRadera
  6. Ja, det var ju precis vad som hände; att personen i fråga blev helt annorlunda när hon hade katten i sin ägo. :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade