tisdag 4 oktober 2011

Bättre och bättre

Det går allt bättre att ha Lipton och Tarragona tillsammans. Numera får de leka tills det blir för hårda tag från Liptons sida, då Tarragona säger till. Hon växer och frodas och är riktigt stor. Idag blir hon 14 veckor och jag hoppas att vi kan ta bilder på henne ikväll. En vikt ska vi också ta (om det går). Det blir väl en ungefärlig vikt eftersom hon är för stor för vågen.

Emsers matte hörde av sig i helgen och berättade att allt går hur bra som helst. De är så nöjda med honom och det gör mig så glad. Jag visste att han skulle få ett superhem där.

Måste göra en hel del uppdateringar på hemsidan så fort jag hinner. Där ligger jag väldigt efter.

4 kommentarer:

  1. Bilder på Tarragona kan vi inte få nog av.

    SvaraRadera
  2. Bilderna kommer imorgon. Matilda har inte hunnit ta några under kvällen men imorgon slutar hon tidigare. Då blir det fotografering. :)

    SvaraRadera
  3. För stor för vågen... jösses

    SvaraRadera
  4. Morgondimma: Ja, alltså för "kattungevågen" (den lilla hushållsvågen). Jag har vägt mig tillsammans med henne på den "stora" vågen nu och hon väger ca 2,5 kg men det blir ju aldrig exakt på en sådan våg och det blir missvisande när man själv står på den. :)

    Bilder kommer senare. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade