torsdag 15 september 2011

Slyngelåldern

Kattungarna är i slyngelåldern nu, i tonåren. Öronen brukar vara enorma, nosen spetsig och de är långa och gängliga - men jag tycker faktiskt inte att Emser och Tarragona har slynglat till sig så väldigt, eller är jag hemmablind? Jag hittade en bild på Joy, som hon såg ut då hon kom hem till oss 12 veckor gammal.


















Jag kommer inte ihåg att hon har sett ut så. Kan inte tro att det är samma katt. Nu har Joy fina små öron och är inte alls spetsig, :)

Uppdaterat: På begäran från Joys syster Jaqee: Här kommer två färska bilder på Joy.



































Jag hade ingen färsk bild på henne framifrån men det kommer.

5 kommentarer:

  1. Hon har en aaaning överdimensionerade öron på denhär bilden :) <3
    Jaqee tycker det skulle vara dags att hon får se en ny bild på sin syster ;)

    Lena o. Jaqee

    SvaraRadera
  2. Lena och Jaqee: Ja, visst har hon. :) Vi ska ta bilder på Joy också. Så länge kan jag lägga ut två bilder på henne som togs häromveckan. Är det okej, Jaqee?

    SvaraRadera
  3. Ja vad roligt att jag fick se min vackra syster igen :)

    h. Jaqee

    SvaraRadera
  4. Hihi ja en viss skillnad är det ju på Fr. Joy ;) Tänk vad de kan förändras under tonårstiden :) Och sen växa upp till att bli så vackra och ståtliga katter ♥♥

    Kram

    SvaraRadera
  5. Marie: Jag kan inte ens komma ihåg att hon såg ut så. :) Visst förändras de med åldern, tack och lov.

    SvaraRadera

Bloggintresserade