onsdag 24 augusti 2011

Vaccination

Idag har kattungarna fått sin första vaccination. De sa inte ett pip och var hur duktiga som helst. Joy skrek i bilen men jag hörde inte ett pip från kattungarna, där heller.

Vi skulle ta nya bilder nu när Matilda kom hem från skolan. Allt gjordes i ordning, jag vägde kattungarna och vi skulle sätta igång när Matilda märkte att batterierna i kameran var slut. Vi hade heller inga hemma och hon ska strax iväg, så det blir inga bra bilder förrän imorgon. Jag tog några bilder med min sämre kamera som får duga så länge. Vikterna ligger i alla fall på hemsidan.



2 kommentarer:

  1. De ser lite skeptiska ut, tycker jag. Jag håller med Joy - man ska sjunga när man åker bil.

    SvaraRadera
  2. Så klart att man blir skeptisk när människorna här pratar om att vi ska få sprutor. Mamma Joy sjöng jättefint för oss i bilen för att vi skulle hålla oss lugna men det förstod inte människan som körde bilen. /Emser och Tarragona

    SvaraRadera

Bloggintresserade