måndag 6 december 2010

12 nya bilder på Fenix

Det har varit mycket här några dagar och jag har inte hunnit blogga men idag har vi tagit nya bilder på Fenix. Här kommer 12 av dem. Jag skulle också ha laddat batteriet till min kamera och filmat honom - men det har inte blivit gjort. Skäms på mig. Så fort jag har lagt ut de här bilderna, ska jag ta fram laddaren. Ibland tar annat i vardagen över men så klart gosar och busar vi med Fenix ändå. Det är bara bloggen som blivit vilande några dagar.














6 kommentarer:

  1. Förstår du inte hinner blogga, inte med en sådan charmig kattunge. ;) *kram*

    SvaraRadera
  2. Gud va' söt han är! Tänker och känner med er.
    Bamsekramar.

    SvaraRadera
  3. Tack! Moncia, du förgyllde min dag med dessa underbara bilder! =)

    SvaraRadera
  4. Gunilla: Nej, det är inte lätt att hinna med annat. :)

    Annette: Tack, vad gullig du är.

    Milla: Vad kul att höra. Fenix förgyller allt. :)

    SvaraRadera
  5. Lotta: Han är faktiskt verkligen det, tycker partiska Monica. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade