måndag 4 juli 2011

Bebisarna

Hittills har jag vägt Emser och Tarragona varje dag. I morgon blir de en vecka gamla och då fortsätter jag att väga veckovis. Båda är väldigt runda och goa och Emser väger idag 204 g och Tarragona 198 g. Färgen börjar komma så smått och jag kan nästan säkert säga att ingen är tabby i alla fall (Armani är tabby). Tycker att öronkanterna är smått färgade och inte vita. Hundra procent säker är jag inte. Det här blir spännande värre.

I morgon blir det veckofotografering.

3 kommentarer:

  1. Åh, va' spännande med bilder i morgon, kanske man ser lite färg då.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Och jag håller fortfarande på att väga två gånger/dag trots att våra bebisar är över 4 veckor :)

    Ska bli kul att se nya foton!

    SvaraRadera
  3. Annette: Pyttelite färg kan man se. :)

    Lena: Jag kanske inte kan låta bli att väga varje dag, ändå. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade