onsdag 1 februari 2012

Award

Tack, snälla Lena, Miramilaia, för denna award. Jag känner mig hedrad, verkligen!












Jag vill göra detsamma, alltså skicka den vidare och hedra följande bloggare:

Kicki
Cia
Londongirl
Tarragona
Marie
Eva

Hoppsan. Där blev det visst en bloggare för mycket men jag hoppas att det inte gör något eftersom en av dessa är vit och fluffig (Tarragona).

Nu har alltså dessa sex bloggare följande att ta sig tid med:

- Tacka och länka till den som gett dig awarden.
- Skriva ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
- Till slut hoppas jag att de utvalda vill lämna awarden vidare.

3 kommentarer:

  1. Tack Monica!
    Uppdaterar min blogg i helgen!

    //Marie

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Monica! för den fina awarden.Och att du tänkte på mig.

    Kram och nospussar från Eva och Darvin.

    SvaraRadera

Bloggintresserade